Ponúkam Vám workshopy variabilného tematického zamerania (viď nižšie), ktoré sú realizované interaktívnymi formami spolupráce medzi účastníkmi a lektorkou, empatickým prístupom a sú sprevádzané radosťou z objavovania asoiciačných informácií, nových poznatkov, ale najmä s nadobúdaním nových zručností a schopností použiteľných v každodennom pracovnom i rodinnom živote.
Tematické zameranie workshopu je možnékreovať podľa aktuálnych potrieb vo Vašej organizácii alebo v skupine.
Časové rozpätie workshopu, termín a miesto realizácie určíme po vzájomnej dohode.
Lektorka môže pricestovať za Vami na Vaše pracovisko.
Tematické zamerania workshopov
Rozvíjanie komunikačných a sociálnych zručností
Asertívna komunikácia a jej špecifiká
Rozvíjanie emocionálnej inteligencie v pracovnom prostredí
Riešenie konfliktných situácií v pracovnom prostredí
Neverbálna komunikácia a jej špecifiká
Verbálna a neverbálna komunikácia v medziľudských vzťahoch
Bariéry v komunikácii a ich eliminácia
Efektívna komunikácia a jej špecifiká
Rozvíjanie sebapoznania, sebamonitorovania a sebaregulácie
Stres a zvládanie stresových situácií: techniky zvládania stresu, posilňovanie reziliencie (odolnosti) voči stresorom
Posilňovanie duševnej hygieny a zvládanie stresu
Relaxácia a zvládanie záťaží
Syndróm vyhorenia a jeho prevencia
Osobnostný rozvoj a duševná hygiena
Techniky rozvíjania reflexie a sebareflexie ako súčasť zdravej komunikácie
Rozvíjanie čitateľskej gramotnosti v školách a v školských zariadeniach
Metakognitívne čitateľské stratégie ako cesta k aktívnemu učeniu sa žiakov
Príklad
Anotácia k workshopu s názvom: Verbálna a neverbálna komunikácia v medziľudských vzťahoch
Ambíciou workshopu je ponúknuť inšpirácie na zlepšenie vlastného sebapoznania v oblasti verbálnej a neverbálnej komunikácie, a tým zlepšovať aj poznávanie iných a kreovať komunikáciu požadovaným smerom. Ponúka možnosť rozvíjania personálnych a interpersonálnych komunikačných zručností prostredníctvom efektívnej komunikácie založenej na adekvátnej korekcii verbálnej a neverbálnej komunikácie. Komunikačné inšpirácie sú orientované na rozvíjanie komunikačných zručností a kognitívnych kompetencií človeka (adekvátne komunikovať s prihliadnutím na komunikačnú situáciu, neverbálne sa vyjadrovať, chápať neverbálnu komunikáciu a verejne prezentovať a obhájiť vlastný názor, premyslene usmerňovať vlastný verbálny a neverbálny prejav), ktoré ovplyvňujú aj schopnosti uplatniť sa na trhu práce a korektne fungovať v súkromnom živote. Komunikácia je nevyhnutnou súčasťou spolužitia ľudí, je základom sociálnej percepcie, ale aj pilierom spoznávania seba samých. Ide o špecifickú a jedinečnú činnosť, v ktorej sa zúročuje skúsenostný a vedomostný aparát komunikátora, ale najmä sa v nej odráža osobnosť človeka a jeho pocitová platforma, preto sa ju oplatí zdokonaľovať a skúmať. Zámerom workshopu je motivovať a pomôcť ľuďom, ktorí majú snahu rozvíjať svoje osobnostné a profesijné kompetencie a získať nové poznatky a zručnosti z oblasti verbálnej a neverbálnej komunikácie. Obsahový korpus workshopu sprostredkúva v intenciách neverbálnej komunikácie špecifikáciu gestiky, mimiky a mikroexpresie tváre, proxemiky a významu teritória, posturiky (významu polohy a držania tela), haptiky (reči dotykov), olfaktoriky (reči pachov a vôní) a koloriky (reči farieb). Z oblasti verbálnej komunikácie sa zameriava na techniku reči, na dýchanie a na explikáciu suprasegmetálnych javov. Workshop ponúka aj spôsob, ako viesť empatickú komunikáciu, ako analyzovať externý a interný systém komunikácie, či ako adekvátne formulovať spätnú väzbu. V súčasnej dobe rastie záujem ľudí o cieľavedomé ovplyvňovanie vlastnej komunikácie a vlastného správania sa vzhľadom na dosiahnutie komunikačného cieľa, preto môže byť workshop nápomocný a inšpirujúci pri skvalitňovaní intrapersonálnej i interpersonálnej komunikácie v pracovnom i súkromnom živote človeka.
Na poskytovanie tých najlepších skúseností používame technológie, ako sú súbory cookie na ukladanie a/alebo prístup k informáciám o zariadení. Súhlas s týmito technológiami nám umožní spracovávať údaje, ako je správanie pri prehliadaní alebo jedinečné ID na tejto stránke. Nesúhlas alebo odvolanie súhlasu môže nepriaznivo ovplyvniť určité vlastnosti a funkcie.
Funkčné
Vždy aktívny
Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal, alebo na jediný účel vykonania prenosu komunikácie cez elektronickú komunikačnú sieť.
Technické uloženie alebo prístup je potrebný na legitímny účel ukladania preferencií, ktoré si účastník alebo používateľ nepožaduje.
Štatistiky
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely.Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné štatistické účely. Bez predvolania, dobrovoľného plnenia zo strany vášho poskytovateľa internetových služieb alebo dodatočných záznamov od tretej strany, informácie uložené alebo získané len na tento účel sa zvyčajne nedajú použiť na vašu identifikáciu.
Marketing
Technické úložisko alebo prístup sú potrebné na vytvorenie používateľských profilov na odosielanie reklamy alebo sledovanie používateľa na webovej stránke alebo na viacerých webových stránkach na podobné marketingové účely.